skirt!



Tröjan - ska vara instoppad i kjolen. den kommer från brownsfashion.com
Kjolen - kommer från topshop.com
Skorna - kommer från forever21.com riktigt snygga.
Väskan - kommer från yesstyle.com
Skinnjackan - skit snygg och ska vara uppknäppt så man ser den snygga tröjan jacka kommer från forever21.com
Örhängerna - ger en utstrålning speciellt om man har uppsatt kommer från forever21.com dom med.
Läppglans - fint att ha och snygga läppar vill man ju ha kommer från walmart.com
Mössan - Jätte söt till kläderna speciellt om man har utsläppt som jag hade tänkt mig till den här outfiten, mössan kommer från osoyou.com.
Scarfen - Skit snygg att ha till kommer från allsaintsshop.co.uk
Iphone - bland den bästa mobilen. kommer från mobilewhack.com

Det var det från mig, nu ska jag sticka iväg och glo på tv / HUGS AND KISSES FROM FASHIONGIRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0